.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش بزرگ خانواده كاراته گيلان‌

رئيس هيئت كاراته گيلان ار برگزاري همايش بزرگ خانواده كاراته اين استان با حضور مسئولان در رشت خبر داد.

محمدحسين اصغريان با اشاره به برنامه‌هاي هيئت كاراته استان اظهار داشت: فدراسيون كاراته ايران اردوي تيم ملي كاراته رده سني 14 و 15 سال را از 28 بهمن ماه در تهران آغاز كرد.
وي ادامه داد: اميرحسين بركتي و بهراد نونژاد و پوريا حيدريان نفرات دعوت شده از گيلان هستند كه در اين اردو حضور دارند.
رئيس هيئت كاراته گيلان با اشاره به جلسه بررسي مشكلات كاتا در فدراسيون و حضور نمايندگان استان در اين جلسه افزود: بيشتر مسائل مطرح شده در اين جلسه پيرامون مسابقات انتخابي، توجه بيشتر به كاتا و همسان‌سازي امكانات كاتا و كوميته بود.
وي گفت: در نهايت مقرر شده تا با تدوين آيين‌نامه مسابقات انتخابي، حاضران براي جلسات بعدي به طرح راهكارهاي عملياتي در برطرف كردن مشكلات آن بپردازند.
اصغريان با اشاره به ظرفيت بالاي ورزشكاران در بخش كاتا، خاطرنشان كرد: فدراسيون كاراته در نظر دارد تا با توجه ويژه به كاتا، اين رشته را به جايگاه واقعي خود برساند.
وي به برگزاري مسابقات ليگ آينده‌سازان كشور اشاره كرد و افزود: تيم گمرك بندر انزلي نماينده كاراته استان در اين مسابقات بدون داشتن تيم كاتا توانست در مكان پنجم جدول رده‌بندي قرار گيرد.
رئيس هيئت كاراته گيلان اظهار داشت: اين تيم در هفته آخر مقابل تيم كاراته همدان و قزوين به دو پيروزي دست يافت و از تيم دانشگاه آزاد شكست خورد.
وي از برگزاري همايش بزرگ خانواده كاراته گيلان با حضور استاندار، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان شوراي اسلامي شهر رشت و ديگر مسئولان استان خبر داد.
اصغريان زمان برگزاري اين همايش را عصر امروز جمعه در سالن تختي مجموعه ورزشي عضدي رشت اعلام كرد.
وي خواستار احداث خانه كاراته در گيلان شد و بيان داشت: گيلان قطب كاراته كشور است و نياز به خانه‌اي اختصاصي براي پرورش استعدادهاي كاراته كشور و برگزاري اردوهاي تيم ‌ملي دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 بهمن 1389
واقعا جای تعجب است همایش های متعدد برای استانداری که بزودی عزل می شود با هزینه ملت می گذارند تا تبلیغی باشد برای وی تا مثلا در انتخابات شرکت نماید هیچکس هم نیست جلوی این نادان را بگیرد که با این گرفتاری های مردم این ریخت و پاش ها و برنامه های بیخودی برای چیست ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.